Týden druhý: tvrdá realita

února 18, 2018



Musím přiznat, že sladit vše podle mých představ je mnohem náročnější, než jsem si představoval. Pomalu ze mě opadla počáteční euforie a nastává tvrdá realita. Začala na mě ve větší míře dopadat únava z minulého, trochu napruženého, týdne a to se samozřejmě projevilo nejen na tréninku, ale i na domácí pohodě. Naložil jsem si toho na sebe asi hodně. Kdybych nepsal blog, bylo by to snazší, protože příspěvky chystám pozdě večer, když už bych měl spát, ale baví mě to, a když už jsem se do toho pustil, tak se mi nechce s tím přestávat.

Jak dál?


Ve snaze získat více času na potřebné aktivity, jsem se pokusil omezit spánek, ale nebylo to dobré rozhodnutí. Budu se tedy muset zaměřit na využití každé volné chvíle přes den a neztrácet čas zbytečnostmi. Vymyslet nějaký řád, který bude fungovat. Vzdávat to ale určitě nebudu!!!

Jak jsem splnil cíle?


ŠPATNĚ!

Ve výsledku to tak strašné není. Čtyři rána jsem na válcích strávil, k tomu dvě cesty do práce, ale na večerní běh už mi síly nezbyly a hodně špatný pocit mám ze svého výkonu otce. Zde se únava projevila asi nejvice a to mě také nejvíce mrzí. 

Pondělí: budíček 5:30; spánek: 5h; na kole: 1h – válce

Úterý: budíček 5:30; spánek: 4,5h; na kole: 50min – válce + do práce (2x 8km)

Středa: budíček 7:00; spánek: 5h; na kole: do práce (2x 8km)

Čtvrtek: budíček 7:00; spánek: 5,5h; na kole: 0

Pátek: budíček 7:15; spánek: 5h; na kole: 0

Sobota: budíček 6:20; spánek: 6h; na kole: 45 min - válce

Neděle: budíček 5:30; spánek: 8h; na kole: 1h - válce

Cíle na příští týden


K cíli z minulých týdnů si přidávám ještě cíle další, možná i důležitější!

Nemrhat časem, který bych mohl věnovat blogu, abych mohl jít dříve spát. Pak budu snad i vyrovnanějším a klidnějsím tátou.

Nepsat příspěvky na poslední chvíli, jako například dnes z dětského hřiště...


Úspěšný týden Vám přeje

Cyklotáta




You Might Also Like

0 komentářů