Učím se žít!

srpna 22, 2018


17. 8. 2018

Můj dnešní den, první den dovolené, se nevyvíjel vůbec podle plánu. Zavazadla zabalená, a vše nachystáno už z předešlého dne. Jen se nasnídat, nasednout do auta a vyrazit. Už v noci bylo ale jasné, že se naše plány minimálně odsouvají. Jedna dcerka měla horečku přes 39°C, druhá zvracela a my se ženou jsme si mezi spánkem dali tříhodinovou pečovatelskou vložku.

Ráno bylo krušné. Všichni jsme byli unavení, slabí a smutní, že nám naše plány nevyjdou. Nastal den, který jsme museli nějak "přežít". V poslední době ale takových dní zažívám na můj vkus nějak moc... :-(

Den jsme skutečně "nějak přežili", spíše v bytě, protože venku bylo hrozné vedro, a to holkám v jejich stavu nedělalo dobře. Když vedro polevilo a holky si s mamkou četly v ložnici pohádky, vzal jsem si Jonáška do houpátka a šel se konečně protáhnout na vzduch. Postavil jsem se na slack line, ze stínu stromu vyšel na slunce a zapomněl na starosti.


V tu chvíli jsem si uvědomil, jak se máme dobře a jak nám nic nechybí. Jsme celkově zdraví, máme tři zdravé krásné děti, které jsme si přáli, máme co jíst, kde bydlet, dokonce auto a spoustu pro život nedůležitých věcí. Nevyšly nám sice plány, to nás může mrzet, ale je to důvod, abychom si den neužili jinak?

JÁ CHCI ŽÍT!!! Ne jen přežívat dny, které nejsou podle mých představ a nechávat si tak život protékat mezi prsty!!!

Před několika týdny jsem na instagramu narazil na profil happier_by_vera, a protože se snažím pracovat na svém pozitivnějším přístupu k životu, stáhl jsem si od Mgr. Věry Švach brožuru ,,TŘI JEDNODUCHÉ KROKY KE ŠŤASTNĚJŠÍMU ŽIVOTU", a už první krok byl pro mě zásadní. Myslím si, že měl hodně pozitivní vliv na mé chování v posledních týdnech. Nebyly to týdny lehké, ale díky této brožuře jsem je zvládl ve větší pohodě, než týdny a měsíce předchozí. Neříkám, že mi jedna brožura změnila život. Vím, že mám před sebou ještě spoustu práce, ale rozhodně mi pomohla zamyslet se a podívat se na život jinak.

Doporučuji tuto brožuru každému. Nic Vás to nebude stát, 12 stránek přečtete během chvilky a věřím, že pomůže i Vám.


Mnoho štěstí a sil na cestě za ním přeje 

Cyklotáta

You Might Also Like

0 komentářů