Moje dosavadní (ne)úspěchy

května 03, 2018


Před mým zítřejším vystoupením na závodě Enduro - Trutnov Trails, bych se s Vámi rád ve stručnosti podělil o mou dosavadní závodnickou historii. Ono se vlastně není ani moc o co dělit, protože se jedná o pouhých 5 závodů, ale alespoň se o mně dozvíte zase o kousek víc. ;-)

Doufám, že se má sbírka letos pořádně rozroste! :-)
Za účast na mém prvním závodě a vlastně i splněním jednoho z mých snů vděčím kolegům z bývalého zaměstnání, kde jsem pracoval jako prodavač v Motoshopu. A přesto, že jsem se každý den pohyboval mezi motorkami a motorkáři, paradoxně rostla moje láska ke kolům. V této společnosti, která zaměstnává více jak 500 zaměstnanců, se samozřejmě našlo i spousta cyklistů, a jak jsme se tak potkávali na parkovišti pro kola a sedávali společně u oběda v závodní jídelně, slovo dalo slovo, domluvili jsme se na pár projížděk a pak přišla ta osudná otázka:

Nechceš s námi jet Pražskou 50?

Neodolal jsem a s radostí udělal krok do neznáma. Neměl jsem moc najeto a žádné potuchy o správné hydrataci a sportovní výživě. Při projíždění trasy zhruba týden před závodem jsem už na 30. kilometru nebyl schopný šlápnout do pedálů. Po občerstvení v občerstvení mě kolegové do cíle nějak dohnali, dali mi pár rad o jídle a pití před a při závodě a já se s velkými obavami postavil na start.

Pražská 50 2013

21. září 2013 jsem na tomto XC maratonu o délce 50 km s převýšením cca 900m, dorazil s časem 2:19:55 na celkové 229. pozici a 65. ve své věkové kategorii, z celkových 741 závodníků, kteří projeli cílovou páskou.

Fyzicky naprosto vyčerpaný, ale šťastný, že jsem to dokázal!!! Ten pocit bych přál každému… :-)

Byla to dřina!!! 

Pražská 50 2014

Celý rok jsem čekal na svůj další závod.

20. září 2014 na stejném závodě, jako předchozí rok, ovšem jako ostřílený mazák na svém prvním celoodpruženém kole. Cílem jsem projel mezi 671 závodníky na 284. místě celkově a 72. v kategorii, v čase 2:26:43.

Tento rok na blátě... Nevím jak ostatní, ale já si to užíval!!! :-)

Pražská 50 2015

19. září 2015. Opět ve stejném závodě tentokrát v čase 2:18:02 jako 316. celkově a 65. v kategorii z celkových 753 závodníků v cíli.

Monteria FAT BIKE RACE 2017 (PL)

Po dlouhé závodní pauze jsem neodolal svodům netradičního závodu sněžných kol. Zase jiný, nový, úžasný zážitek na cca 25 km dlouhé trati pokryté sněhem.

28.1.2017 jsem v tomto závodě skončil mezi 138 borci a borkami na 59. pozici s časem 1:32:23.


Enduro Trutnov Trails 2017

A konečně můj první závod v mladé disciplíně zvané enduro. Na perfektně připravených, technicky náročných tratích.

Zde jsem zajel 35. součet časů z 5 měřených úseků, mezi 41 jezdci v kategorii Elite. Výsledek to není nijak oslnivý, ale úspěch pro mě byl, že jsem tento náročný závod přežil ve zdraví a odnesl si z něho nové zkušenosti a nezapomenutelný zážitek.

Bylo třeba pekelného soustředění na každém metru...  

Rok 2018

Je pro mě rokem, kdy jsem začal brát cyklistiku vážněji, než kdy před tím. Chtěl bych se zlepšovat a mít z kola a závodů ještě větší radost. Ale to jste si jistě z předchozích příspěvku už všimli, že?

O mém prvním závodě v letošním roce na Monteria FAT BIKE RACE 2018 si můžete přečíst ZDE a už zítra mě čeká účast na 2. ročníku Enduro - Trutnov Trails, na který se velmi těším, tak mi držte palce a těšte se na report z něho.


A teď s hrůzou zjišťuju, že už jsou skoro 4 hodiny ranní!!! No, zítra (dneska) si to asi odskáču... :-)


Přeju Vám krásný víkend :-)

Váš cyklotáta





You Might Also Like

0 komentářů