Brzdi chlape!!!

dubna 12, 2018

Už se tu dlouho nepohlo ani písmenko a jsou to už tři týdny od posledního hodnocení mého trénování, takže to dnes vezmu jedním vrzem. :-)

Pokud jste četli má předchozí shrnutí jednotlivých týdnů tak víte, že se mi střídaly týdny úspěšné i ne tak úplně povedené. Ten poslední hodnocený bych nazval až katastrofálním. Musel jsem zvolnit, ale i se zvolňováním jsem to trochu přehnal a těžko se dostávám zpět do tempa. Je to ale za mnou a budete-li číst dál, dozvíte se, jak mé snažení pokračuje. ;-)

Týden sedmý - Zpět v sedle

Po příšerném závěru šestého týdne a vynuceném odpočinku, jsem se chtěl do nového týdne vrhnout naplno hned z rána. Synáček mě vytáhl z postele už v 5 a šli jsme odsávat nudle. Protože i potom byl nespokojený, nevracel jsem ho do ložnice, aby nerušil mé tři Šípkové Růženky, ale položil jsem si ho do kolébky vedle válců a doufal, že ho jejich hučení uspí. Už jednou mi celou hodinku vedle válců prospal, ale tentokrát z toho bylo jen 6 minut.


Po tomto neúspěšném sportovním pokusu, ale nejen z toho důvodu, na mě padla hrozná depka a chuť se vším praštit. Má drahá žínka mě ale vyslechla a to bylo v tu chvíli asi to jediné, co mi mohlo pomoci.

V tomto týdnu následovaly další 3 pokusy o ježdění na válcích. Nejdelší z nich byl pouhých 25 minut. Co se dá dělat. :-( Ještěže se snaha cení, no ne? :-)

Týden jinak poklidný, jsem si v pátek zpestřil čtyřkilometrovým během z práce domů. Celý víkend mi pak nohy dávaly najevo, že jsem to trochu přepísk… :-/ A se spaním jsem to v tomto týdnu opět nepřeháněl, abych si náhodou nezlepšil průměr! :-D

ranní válce: 4x - celkem 71 min
cesta do práce: 5x - celkem 52,5 km; 135 min
víkendový švih: 58 km; 137 min


Týden osmý - brzdi chlape!!!

Velikonocemi zkrácený týden, pro mě byl hned zkraje tak trochu jiný, především pracovně. Pomalu se začala rozjíždět cyklistická sezóna a to se samozřejmě projevilo i na prodejně a skladu mého zaměstnavatele. Jeden kolega z prodejny vyrazil najíždět kilometry do teplých krajů, a tak bylo potřeba tuto mezeru vykrýt. Proto jsem první tři dny v týdnu přejížděl ze skladu na prodejnu. A to mi přišlo akorát vhod, protože co do tréninku mnohem zkušenější kolegové, kteří obývají prodejnu, se okamžitě pustili do detailního rozboru mého nesmyslného tréninkového plánu. Samozřejmě mi vyčetli, jako spousta jiných lidí, že málo spím a že to až moc "hrotím". Uznávám!!! A tak se pokusili mi doporučit četnost a délku zátěže, která by byla v mé současné situaci reálná a dostatečně přínosná.

A výsledek? Na pracovní dny mi naordinovali 2x cca 2 hodiny na udržování kondice + o víkendu cca 4 hodiny na vytrvalost a navyšování kondice. Více je prý v mém případě zbytečné a alespoň budu mít dostatek času na regeneraci a snad i na psaní příspěvků. :-)

Druhá polovina byla spíše rodinnou záležitostí. Na Velikonoce jsme vyrazili do Prahy za manželčinou rodinou, která se těšila, že konečně poprvé uvidí svého, už dvouměsíčního, vnuka či synovce. Víkendy v Praze jsou pro nás náročné, protože po dlouhém odloučení je vždy spousta věcí, které musíme večer, až děti usnou, probrat. Spánku tedy opět pomálu... :-/

To nejdůležitější je nachystáno, můžeme vyrazit... :-D
Pohyb v osmém týdnu

Ve všechny pracovní dny jsem cesty do práce absolvoval na kole. V pondělí jsem neodolal pokušení enduro kola Rock Machine Blizzard, nového v mém vozovém parku, a vyrazil ho provětrat do tmavé noci. Když nepočítám cesty do práce, tak další a poslední kontakt s kolem byl až v Praze, a to v Suicide dirtparku na Zličíně, kde právě parta místních nadšenců připravovala park na nastávající sezónu. Najdete zde velké skoky, menší lavice i okruh pro XC, takže se tu vyřádí snad každý biker. Navštivte a uvidíte! ;-)

Toto je pouze málá část právě rostoucího bike parku.

Celkem tedy:

cesta do práce: 4x - celkem 58,5 km; 138 min
noční MTB jízda: 16 km; 62 min

Nic moc, na to že zbývá měsíc do Enduro - Trutnov Trails. Budu muset zabrat a dát na rady kolegů!!! ;-)

Týden devátý

Ten začal v podstatě až v úterý, když pominu Velikonoční pondělí, které bylo pro mou rodinu v duchu balení a přesunu zpátky do východních Čech.

Nejpodstatnější událostí tohoto týdne pro mě byl plodný rozhovor s chotí, kterému předcházela jistá nedorozumnění. Moje mysl byla poslední dobou stále někde na kole a nedokázal jsem být stoprocentní v ostatních činnostech, což vytvářelo v naší domácnosti napětí. Z debaty vzešlo řešení: Pevně dané 2 dny v týdnu, po ulehnutí zbytku rodiny, vyrazím večer na kolo. Díky tomu budu mít ostatní dny čistou hlavu a klid na rodinu a nebudu ve stálém napětí, jestli mi vyjížďka konečně dopadne, nebo zase ne...

Na kole jsem v tomto týdnu absolvoval 4 cesty do práce a zpět a jednu noční jízdu na silničce. Opět žádný zázrak, ale snad nepůjde forma dolů.

cesta do práce: 4x - celkem 42 km; 108 min
noční silniční jízda: 44 km; 115 min



Aktuální týden jsem začal podle nového tréninkového plánu 2x v týdnu + 1x o víkendu, tak mi držte palce, ať to funguje... :-) Už teď Vám prozradím, že zatím patří k těm lepším. Proč? To se dozvíte v dalším hodnocení... ;-)

No a už je zase po jedné hodině ranní, tak bych měl jít čerpat nové síly do postele... Mějte se fajn. ;-)


Váš Cyklotáta





You Might Also Like

0 komentářů