Týden čtvrtý: Na tenkém ledě?

března 06, 2018

Bez pár dní už to bude měsíc, co jsem se vydal na cestu za svým snem. Stanovil jsem si cíle, které nebyly nereálné, ale ani jednoduché na splnění. Přes to, že se mi ani v jednom týdnu nepovedlo tyto cíle splnit na 100%, udělal jsem velké změny ve svém režimu a chování a začal konečně něco aktivně dělat pro to, abych si splnil své sny. A už jen to je vlastně jeden z mých splněných snů.

Jsem teprve na začátku a je přede mnou ještě spousta práce. Poznávám, kde mám rezervy a kde musím zamakat. A teď myslím hlavně rezervy mentální.

Je to hlavně o hlavě!!!

Ranní vstávání je vždycky boj, ale jak sednu na kolo, tak jsem rád, že jsem vstal. Stále se mi nedaří stoprocentně efektivně využívat čas a občas sklouznu k naprosto zbytečným činnostem. Mnohokrát mě napadlo, jestli má smysl to, co dělám. Jestli nejsem sobecký, směšný a naivní. Jestli nemám být jen táta a manžel a vše obětovat rodině. Ale...

Mohl bych pak být šťastný? A mohla by být šťastná moje rodina, kdybych šťastný nebyl?

Poprvé :-)


Poslední týden prvního měsíce

Z tohoto, jinak celkem poklidného a ničím výjimečného týdne, se výrazně vymykala pouze neděle, a to příšernou únavou, která na mě padla. Už v sobotu večer jsem cítil, že nemám sil na rozdávání, tak jsem se už večer rozhodl, že vypustím nedělní ranní trénink, který mně chyběl do splnění jednoho z mých týdenních cílů. V daný okamžik mi to ale přišlo jako nejrozumnější řešení, a tak jsem nechal budík vypnutý a těšil se, že budu ráno plný sil. Nasbíraný deficit byl ale mnohem větší, než jsem si myslel a neděle pro mě byla utrpením.
Dopoledne jsem doslova přetrpěl a po odpolední siestě jsem následoval mladší z holčiček do pelechu a padl do bezvědomí. Vzbudil jsem se jak praštěnej palicí přes palici a už ani nebyl čas na nějaké rodinné aktivity. Neděle, jako by ani nebyla!...


Moje výkony v bodech


Pondělí: budíček 6:00; spánek: 5,5h; na kole: 0

Úterý: budíček 5:30; spánek: 6h; na kole: 33min – válce

Středa: budíček 6:45; spánek: 7h; na kole: 0

Čtvrtek: budíček 5:30; spánek: 4,5h; na kole: 50 min - válce

Pátek: budíček 5:30; spánek: 6h; na kole: 53 min - válce; do práce (2x 8km)

Sobota: budíček 5:00; spánek: 6h; na kole: 22 min - válce

Neděle: budíček 7:15; spánek: 6h + 2h odpoledne; na kole: 0

Na válce jsem se i kvůli nepovedené neděli zmohl jen 4x, z toho 2x jsem slezl předčasně a šel plnit svou roli otce. Běhat jsem stále nezačal, s efektivním využíváním veškerého času se také stále peru, ale i tak jsem spokojený. Za poslední měsíc naspím denně v průměru necelých šest hodin a i přes to celkem obstojně funguju. Myslím si, že dokonce o dost lépe, než před změnou, i když na mě občas padne únava a musím se zastavit, srovnat si to v hlavě a zkusit to znovu.

Jsem prostě spokojenější, protože na sobě pracuju a mám chuť v tom pokračovat.

Cesta do práce, -9°C, ale každý kilometr se počítá!!!

Cíle na další měsíc


Do druhého měsíce vstupuji se stále stejnými cíly s tím rozdílem, že bych chtěl za pěkného počasí vyrážet na kole ven a zařadit intervalové tréninky, aby mi pomalu rostla výkonnost. Chci využívat efektivněji veškerý volný čas, neomezovat spánek a napsat pár zajímavých příspěvků na blog.


Ale hlavně, být tu naplno pro svou rodinu!!!


Mějte úspěšný týden, třeba díky tomu, že uděláte něco málo pro svůj sen. 

Váš Cyklotáta

You Might Also Like

0 komentářů