Proč jezdím na Rock Machine?

března 25, 2018

Asi jste si mnozí všimli, že se zde na blogu často vyskytují různé stroje značky Rock Machine. Ano, není to náhoda. Někdo by si mohl myslet, že jde o placenou reklamu ze strany Rock Machine. Je to ale úplně jinak. Cestu k nim, jsem si našel sám.


Jak to začalo...


Je tomu tak tříčtvrtě roku, co jsem narazil na recenzi modelu Blizzard 90-27 přepracovaného pro rok 2017. Ten je mi svým určením pro Enduro z celé modelové řady Rock Machine nejbližší. Co mě na tomto kole na první pohled zaujalo, byl atraktivní vzhled a použité komponenty dle poslední módy. Co mě zaujalo na druhý pohled, byl systém zavěšení stavby zadního kola, který jsem si chtěl už dlouho vyzkoušet. Četl jsem o jeho perfektních vlastnostech spoustu článků, ale vždy to bylo v souvislosti s koly, jejichž ceny začínaly vysoko nad stotisícovou hranicí, zatímco u Rock Machine kola s tímto systémem začínají na ceně pod 50 000,- Kč.

Recenzi, nutno říci, velmi kladnou, jsem nadšeně dočetl a dal se do hledání dalších informací o tomto kole. Našel jsem pár dalších recenzí, některé zmiňovaly i model se širšími plášti a kratším zdvihem Blizzard 90-27+ a všechny mluvily vesměs stejně. Nekompromisní enduro s perfektními jízdními vlastnostmi za solidní cenu.

Pro rok 2018 přišly drobné změny k lepšímu. Více informací o všech modelech naleznete na webových stránkách Rock Machine, informace o skladové dostupnosti a cenách na e-shopu výhradního velkoobchodního dodavatele pro ČR, společnosti Cyklomax s r.o.

První krok...


Nemohl jsem Blizardy dostat z hlavy, tak jsem si na podzim 2017 domluvil testování. Měl jsem možnost si vyzkoušet jak oba dva nejvyšší modely endura s průměry kol 27,5 palců z modelového roku 2017, tak i pro rok 2018 přepracovaný Blizard 70-29 s průměrem kol 29'', zaměřený spíše na traily a XC.
Co dodat?! :-)

A to byly ty momenty, kdy jsem značce Rock Machine naprosto propadl. Všechny 3 modely jsem vyzkoušel na svých oblíbených různorodých trailech v blízkosti domova a na vlastní kůži poznal jejich kvality. A měl jsem jasno. BLIZZARDA MUSÍM MÍT!!! Už jen vybrat ten správný model. Plnokrevné enduro nebo enduro univerzálnější s možností výměny kol za 29“?
Na první pohled je rozdíl jen v barvě...

Mám ho!!!

Nakonec za mě rozhodl osud! Z Cyklomaxu přišla nabídka na odkup testovačky zeleného plnokrevňáka 90-27. Plusko už bylo v mé velikosti prodané. Výběr jsem měl tedy vyřešený a své ,,nové“ kolo si včera přivezl domů!!!

Tenhle už je můj!!! :-)

Pokud byste i vy rádi testovali kola Rock Machine, měli o nich informace z první ruky, čerpali zajímavé slevy a další výhody, přidejte se do komunity Rockriders a už Vám nic neuteče.

Dojmy z mého podzimního testování si budete moci přečíst v některém z dalších příspěvků. Od zástupců společnosti Cyklomax mám k testování přislíbené i další modely z aktualní nabídky kol a POZOR!!! Rýsuje se i soutěž o věcné dary z příslušenství značky Rock Machine, tak sledujte mou FB stránku, ať Vám něco neunikne...

Váš Cyklotáta

Rodinka se rozrůstá... ;-)

You Might Also Like

0 komentářů